El PP vol expulsar Rajoy “per ser una màquina de crear independentistes”

0
644

Després de l’entrevista en la qual Rajoy va demostrar no saber-se la constitució que ell tan defensa el Partit Popular està preparant els tràmits per fotre’l al carrer. Fonts properes al partit asseguren que no saben com “aquest tio ha arribat a ser el número u del partit. Ha aconseguit fer augmentar els índexs d’independentistes, baixar el quocient intel·lectual mitjà dels espanyols i ha situat l’Estat com a mer acudit dins l’àmbit internacional. Se’ns ha pixat a sobre”.

De fet, per Gènova es comenta que està al nivell de Bauzá. “Junts haurien pogut crear un moviment independentista a Extremadura si s’ho haguessin proposat”. A més, Foc i Fum ha tengut accés a l’home que neteja els passadissos a la seu del PP i ens ha assegurat que “en Rajoy es pensa que encara que ho fa bé tot. Ell no té concepció del bé i del mal. És un pobre animaló mogut per quatre eslògans inamovibles. El que passa és que ha perdut el control i ara ja ni Aznar el pot fer anar a la seva voluntat”.

Ara mateix el futur del Partit Popular és incert. A Foc i Fum ens agradaria que tenguessin millor sort, però veient el vídeo de les Noves Generacions entenem que no hi ha successió possible.

PUBLICA UNA RESPOSTA

Escriu el teu comentari
Escriu el teu nom aquí