Caimari treu els tancs al carrer per demanar una escola nova

2
915
Varios vehículos militares rusos, entre ellos el nuevo tanque T-14 Armata (centro) se dirigen hacia la Plaza Roja para un ensayo del desfile miltar del Día de la Victoria, que se celebra el 9 de mayo por el 70 aniversario de la derrota de la Alemania nazi en la Segunda Guerra Mundial. (Foto AP/Alexander Zemlianichenko)

L’exèrcit de Caimari ha ocupat els punts estratègics del municipi de Selva aquesta matinada. Diverses divisions d’infanteria i tancs han pres possessió l’ajuntament de Selva i els carrers principals, així com el major supermercat del municipi i el bar de la tercera edat. Així responen els responsables de Caimari davant la indiferència de l’administració a l’hora d’habilitar un espai adequat per a la construcció d’una nova escola, atès que l’actual està en condicions lamentables.

Maria Antònia Serra, veïna de Selva, ha declarat en exclusiva a Foc i Fum que “he passat molta por quan he vist els tancs”. Per altra banda, Antoni Molí, comandant provisional de les forces de Caimari ha manifestat des del balcó de l’ajuntament que “farts d’esperar una resposta de l’administració, hem decidit envair Selva com a mesura de pressió. De moment, no descartam demanar l’independència municipal de Caimari, i mantindrem Selva ocupat mentre no es trobi una solució. A més, el batle farà vaga de fam imposada, així segur que fa via a fer alguna cosa de profit”. La congregació de soldats i civils provinents de Caimari ha esclatat en aplaudiments i crits de “volem una escola nova”.

2 COMENTARI

  1. Curiosament, quan governava el PP no hi havia problemes amb les escoles devers aquest municipi. Sembla però que a Caimari són ben necessàries escoles, instituts i universitats. Per no parlar de Ports i aeroports!

    • Aparenta que coneixes el tema, això vol dir que ets un mentider, perquè lo que dius és fals. Els tendenciosos com tu atacau amb la política quan vos interessa. La cosa va al contrari de lo que dius: no havies criticat abans per que hi havia el PP i als agitadors integristes vos anava be el renou. Ara ja no vos interessa ivos fuig es coneixement quan no vos van ses vostres. Vos foteu, perque s’escola de Caimari es tan necessària ara com fa dos anys,no t’equivoquis.

PUBLICA UNA RESPOSTA

Escriu el teu comentari
Escriu el teu nom aquí