Bankia ha iniciat una campanya de captació de clients amb una promoció irresistible: cada nou client de l’entitat s’endurà un diccionari de bäleá “perquè tothom pugui escriure tan bé com ho feim nosaltres” ha explicat un representant del banc. Després de l’èxit en les retolacions de diferents oficines amb noms com “Sont Ferriol”, “Santamyí” o “Port d’Inca” entre altres perles, l’estratègia i mercat d’aquesta entitat està cada cop més ben enfocada. “Ens volem diferenciar de la resta de bancs: no només cobram comissions sinó que també defensam la cultura bäleá” ha afirmat un dels portaveus de Bankia.

L’entitat bancària que recentment s’ha fusionat amb Sa Nostra, ha arribat a un acord amb la Fundació Jaume III: “Ells, creadors i inventors d’aquesta gran llengua vostra, seran els encarregats de subministrar-nos els diccionaris que ells mateixos han escrit i editat” explica el representant de la companyia mentre afegeix que, ells que vénen d’Espanya ho consideren com “una estratègia per crear llaços, fer país i cuidar lo nostro“.
D’altra banda, el representant de l’entitat han afirmat a Foc i Fum que no descarten contractar en Pep Gonella com a nova imatge de Bankia a la comunitat balear. “Ja m’imagin l’eslògan: Bankia, el capitalisme i el gonellisme de futur” ha afirmat amb ulls plorosos el portaveu.